Yristysilmeen freesaaminen

tai kevytbrändäys soveltuu yrityksille, jotka haluavat päivittää tai uudistaa yritysilmettään. 

 

On monenlaisia tilanteita, jolloin yritysilmeen uudistaminen on ajankohtaista. Esimerkiksi silloin kun exit on tiedossa, yritys on myynnissä joko osin tai kokonaan, uusi rahoituskierros, sukupolvenvaihdos tai joku muu syy, vaikkapa se, että yritysilmettä ei ole ajateltu koskaan. Yritysilme vanhenee, se on selvä.

 

Jotta yritys on moderni ja aikaansa seuraava, sen pitää myös näkyä. Yritysilmeen freesaamista voisi kuvailla myös kevytbrändäykseksi. Tosin brändin rakentaminen on sitten toinen tarina. Suurta kokonaisuutta voisi kutsua maineeksi, joka koostuu muun muassa visioista, arvoista ja jopa nettisivujen typografiasta.

 

Yritysilmeen freesaaminen pitää sisällään:

1. logon päivityksen

2. nettisivujen sisällön päivityksen ja uutta sisältöä

3. löydettävyyden kartoituksen, hakukoneoptimoinnin

4. näkyvyystarpeen kartoituksen (lehdistötiedotteet + some)

 

 Havitteletko nopeaa imagollista arvonnousua? 

yritysilme